Demoplattform (Ej Kundinlogg)



Felaktiga uppgifter!
Kontakta oss på 0155-28 50 20
Misslyckad inloggning
Vi ser att du försöker logga in. Det finns två möjliga orsaker till att detta inte fungerar.
1/ Om du redan är kund till oss så beror detta på att du valt fel inloggningssida. Er CRM-ansvarig har länken till din inloggningssida.
2/ Om du vill logga in som gäst så är du på rätt sida men dina inloggningsuppgifter är felaktiga eller så har ditt testkonto upphört. Kontakta oss på CRM Portalen så hjälper vi dig, ring 0155-28 50 20 eller via e-post till din kontaktperson hos oss.

Vi kan sälj. Framförallt kan vi CRM.


Bättre försäljning börjar här.

Vad vill du uppnå? Det är det första vi brukar fråga våra kunder. Men vi vågar oss på en gissning redan nu: du vill öka försäljningen, och för att lyckas med det behöver du vässa din säljorganisation. Och det – det kan vi på CRM Portalen hjälpa dig med.

Vi kan sälj. Framförallt kan vi CRM, och vi vet hur det bäst implementeras i en verksamhet. Och då menar vi inte bara implementeringen av själva CRM-systemet, utan också – och det är minst lika viktigt – hela tankesättet.


Arbetsmetod


måldefiniering

Läs mer

säljmetodik

Läs mer

implementering

Läs mer
 

användarutbildning

Läs mer

Löpande utveckling

Läs mer
 

mer än bara ett system

Som du ser är Cirrus så mycket mer än bara ett system. Det är också en tjänst, som grundar sig på en filosofi om hur du kan utveckla lönsamma kundrelationer genom ett ökat fokus på den enskilde säljarens prestation. Och eftersom det inte går att säga var tjänsten slutar och produkten börjar, nöjer vi oss med att säga:

Välkommen till CRM Portalen. Bättre försäljning börjar här.

 

MÅLDEFINIERING


Precis som med försäljning så lönar det sig att gå metodiskt tillväga. Vi börjar med att ta reda på vad du vill. Det är det första steget, som vi kallar måldefiniering.

SÄLJMETODIK


Steg två handlar vanligtvis om säljmetodik. Här tittar vi på hur ni säljer idag, och går igenom den metodik som hela CRM Portalen grundar sig på.

IMPLEMENTERING


Det tredje steget är implementering av CRM-systemet. Här gör vi också de anpassningar som krävs för att ditt nya CRM-system ska vara optimerat för din verksamhet. Det kan handla om alltifrån anpassning av gränssnitt till integration med affärssystem.

ANVÄNDARUTBILDNING


Steg fyra handlar om användarutbildning. Exakt hur utbildningsförfarandet ser ut beror naturligtvis på antalet användare. Men en sak är säker: Vi är med dig hela vägen, tills alla dina säljare vet precis hur de kan använda CRM Portalen för att sälja smartare – och mer.

LÖPANDE UTVECKLING


Med ökad försäljning kommer nya möjligheter, vilket leder oss till det femte steget: Löpande uppdatering/utveckling. Finns det funktioner du saknar? Eller funktioner du vill välja bort? Inga problem – CRM Portalen är en levande produkt som i grunden är utvecklad utifrån våra kunders önskemål och behov, och det kommer den fortsätta vara. Systemet utvecklas således hela tiden, och den bästa input vi kan få kommer från dig som användare.

Låter det intressant?

Du är bara ett litet steg från bättre affärer. Klicka och boka en gratis demovisning av CRM Portalen,
eller ring oss på 0155-285020 så berättar vi mer.

boka en demovisning