Demoplattform (Ej Kundinlogg)



Felaktiga uppgifter!
Kontakta oss på 0155-28 50 20
Misslyckad inloggning
Vi ser att du försöker logga in. Det finns två möjliga orsaker till att detta inte fungerar.
1/ Om du redan är kund till oss så beror detta på att du valt fel inloggningssida. Er CRM-ansvarig har länken till din inloggningssida.
2/ Om du vill logga in som gäst så är du på rätt sida men dina inloggningsuppgifter är felaktiga eller så har ditt testkonto upphört. Kontakta oss på CRM Portalen så hjälper vi dig, ring 0155-28 50 20 eller via e-post till din kontaktperson hos oss.

Följ oss på vår blogg.


 

Ny samarbetspartner

Vi är glada att få välkomna IT-stöd Skaraborg AB som ny samarbetspartner!

IT-stöd kommer marknadsföra Cirrus CRM till sina kunder och utveckla integrationer till Cirrus från dem affärssystem IT-stöd levererar. Tillsammans kan vi erbjuda våra kunder ett kraftfullt CRM-verktyg fyllt med värdefull försäljningshistorik direkt från affärssystemet.

Startskottet på vårt samarbete var ett integrationsarbete där CRM Portalen och IT-stöd hjälpte vår gemensamma kund att integrera affärssystemet Winbas med Cirrus. Läs mer om arbetet på IT-stöds hemsida här

Vi ser fram emot ett långsiktigt samarbete och att få hjälpa ännu fler företag att effektivisera sitt säljarbete!






 

GDPR

Den 25 maj 2018 kommer en ny EU-förordning att börja gälla och den kommer att påverka ert företag/organisation. Aldrig tidigare har det varit viktigare med god struktur i hanteringen av personuppgifter. Den nya förordningen kommer att ersätta PuL och kallas i dagligt tal för GDPR (General Data Protection Regulation). Dataskyddsförordningen på svenska. En gemensam lag för hela EU som ska stärka individens rätt till data kopplad till sig som person. Det är inte en ny variant av PuL utan ett helt nytt synsätt på hanteringen av personuppgifter. Eftersom det kommer att vara samma regler i hela EU blir det också enklare för alla leverantörer som har kunder spridda i många EU-länder.

Du har säkert redan sprungit på uttrycket i din organisation och ett flertal företag har kommit långt i sin anpassning för att uppfylla villkoren i EU-förordningen. Då har du också redan hört att det kan komma att dömas ut stränga straff till företag som inte uppfyller GDPR, upp till 4 % av koncernens globala omsättning eller 20 miljoner Euro!

Alla som på något sätt handskas med personuppgifter kommer att bli berörda. En personuppgift kan vara ett namn, en adress, en e-postadress eller ett mobiltelefonnummer. Som du inser så har ni den typen av information inom er organisation. Allt är inte helt klart men som det ser ut så spelar det ingen roll om informationen finns lagrad i ett affärssystem, på ett papper, i ett CRM eller hos någon av era partners/underleverantörer.

Bara för att det kommer en ny lag så behöver det inte nödvändigtvis innebära att man måste vända upp och ner på hela företaget MEN alla företag, organisationer, offentlig förvaltning och föreningar är skyldiga att följa lagen. Det finns därför inga genvägar och alla kommer att behöva agera och i vissa fall göra ganska stora förändringar i det sätt man handskas med personuppgifter

I de fall man har god struktur och en tydlig strategi i hur man handskas med personuppgifter så blir arbetet enklare. Cirrus CRM är ett bra exempel på hur man kan lagra personuppgifter på ett strukturerat sätt och där vi med hjälp av funktioner i Cirrus kan göra arbetet enklare. Om man däremot lagrar personuppgifter spritt i mängder av officedokument, andra diverse lokalt lagrade filer, utskrivna adressetiketter och anteckningsblock så kan det bli en stor utmaning att anpassa sig till den nya lagen. Man måste också ha koll på alla företag/leverantörer utanför din organisation som har tillgång till er organisations lagrade personuppgifter. Det kan till exempel vara underleverantörer som hjälper till att skicka ut epost, paket, trycka marknadsmaterial eller som utför andra typer av tjänster.

Vi på CRM Portalen kommer under hösten 2017 att erbjuda ett antal tillfällen till workshops. Pass där vi informerar om GDPR och där vi gemensamt går igenom saker som våra kunder behöver känna till vad gäller lagring av personuppgifter i ett CRM system. Vi återkommer med datum efter semesterperioden. Vi vill också informera om att vi under en tid arbetat med vårt eget GDPR-arbete. Vi håller på och implementerar vissa justeringar som gör så att Cirrus som CRM och vi som företag uppfyller GDPR-förordningen.

Till sist, aldrig tidigare har det varit viktigare med god struktur i hanteringen av personuppgifter. Vi berättar gärna mer om hur Cirrus CRM kan göra GDPR-anpassningar enklare. Klicka här för att ta kontakt med CRM Portalen.

 

Denna information och text syftar inte till, och gör inte anspråk på att ge någon total bild av kommande EU-förordning eller till att vara en officiell instruktion kring hur man ska förhålla sig till GDPR. Det är upp till varje organisation att själv skaffa sig denna kompetens och insikt. Läs gärna mer på Datainspektionens sida via denna länk.


 

Cirrus 1.8 är här!

Idag släpps den senaste uppdateringen av Cirrus CRM, version 1.8!

Det är vårt mål att hela tiden erbjuda marknadens främsta CRM och vi brinner för göra Cirrus till det verktyg som hjälper våra kunder att öka sin försäljning.
I den senaste versionen har våra kunder fått ta del av både förbättringar av befintliga funktioner men också några nyheter!

En av de nyheter vi är extra stolta över är den nya Säljprojektsanalysen



I den nya analysen öppnas möjligheten att se ännu närmare på era säljprojekt och affärsmöjligheter. Vrid och vänd på siffror, antal, tidsperioder, livslängder, kundtyper mm.
Hur många nya säljmöjligheter skapar vi? Hur många hamnar i respektive projektsteg? När stänger vi affären? Hur många vunna/förlorade affärer har vi över tid?

Syftet med säljprojektsanalysen är att ge användaren den information som krävs för att identifiera förbättringsmöjligheter och framgångsfaktorer i våra säljprojekt.
Nyttja kunskapen analysen ger er och skapa nya mål och arbetssätt mot en ökad försäljning.



Vill du veta mer om Cirrus och våra nyheter?

Klicka här så kontaktar vi dig inom kort!
Eller ring oss på


 

Se er försäljning på vår sälj-tv!

Nu kan ni följa era försäljnings- och säljaktiviteter i realtid på en eller flera skärmar förpackat i en snygg och tilltalande design!

Med vår sälj-tv så lyfter ni upp de viktigaste nyckeltalen för er organisation på en eller fler skärmar i lobbyn, fikarummet eller i kontorslandskapet.
Ett enkelt och snyggt sätt att kommunicera och belysa bra resultat hos era medarbetare.

Med Cirrus Display så har ni ett stilrent och bra verktyg för att få alla på företaget engagerade i försäljningsprocesserna.

Med topplistor för försäljning, säljare och aktiviteter, snygga sidor med dagsfärsk data hämtade direkt ifrån Cirrus samt möjligheter att anpassa och skräddarsy för just ert företags behov så är Cirrus Display det självklara valet för att följa och forma er utveckling!
 

Kontakta oss så berättar vi mer.


 

Cirrus Mind Reader

Pressrelease – Nyköping 2016-04-01

Idag lanserar CRM Portalen Cirrus Mind Reader, ett CMR. Ytterligare en banbrytande och mycket användbar funktion i Cirrus. ”Precis som i övriga Cirrus så gillar vi lösningar som hjälper en säljare att sälja mer”, berättar CRM Portalens produktchef Lasse Klurig. Nu tar vi ett steg till och lanserar Cirrus Mind Reader! Vi kan lova att inget annat CRM har något liknande och vi vet att du kommer gilla detta! Cirrus läser dina kunders tankar och du vet enklare hur du ska agera.

Cirrus Mind Reader används via Cirrus mobilapp. Under ett kundbesök tar du upp mobilen, öppnar upp Cirrus och tar ett foto av din kund. Du måste ta bilden via appen och inte direkt via din telefons kamera. Det måste inte vara ansiktet du fotar men huvudet måste finnas med på bilden. Cirrus Mind Reader scannar av huvudets tankar och berättar genom en grön, gul eller röd symbol om kunden vill köpa din produkt eller inte. Om du får rött kan du avbryta kundbesöket direkt och spara värdefull tid. Om lampan visar grönt kan du vara trygg och kanske till och med höja priset lite. Då är dina chanser till ett bra avslut mycket stora. Ett krav är att du har en iOS/iPhone eller Androidtelefon med Cirrus mobilapp igång. Tekniken är utvecklad åt CRM Portalen på Buthead University i Springfield, USA.

Vi har haft några säljare som testat Cirrus Mind Reader en tid och de är alla överväldigade. Tänk att det kan vara så enkelt och att det funkar så bra, berättar Felicia Avril på företaget R-U-Sirius i Uppsala.

Tommy Fåhlme är säljchef på TopSales i Stockholm. Han har efter bara en kort testperiod sett en tydlig ökning i försäljningen och säljarnas marginal har ökat kraftigt.

Nu är det din tur att använda Cirrus Mind Reader! Du hittar funktionen i Cirrus mobilapp från och med idag den 1 april 2016 och den ingår utan extra kostnad. Om du behöver hjälp kan du kontakta Cirrussupporten så hjälper de dig igång. Lycka till hälsar vännerna på CRM Portalen!

 


 

31 mar 2016


Skrivet av
Anders Widelius

Kategori
Sälj & Marknad
På gång i Cirrus

Cirrus Call

Fram till nu har många företag tvingats att ha olika system för telemarketing och för företagets befintliga kunder med långsiktig relationsförsäljning. Det vill vi ändra på!

Med Cirrus Call visar vi att det går att kombinera telefonbearbetning med ett kraftfullt CRM för relationsförsäljning. Vi har lagt stort fokus på användarvänlighet och snygg design. Det finns integrerad IP-telefoni och det går att integrera med olika telefonväxlar.

Cirrus Call är tänkt att göra det snabbt, enkelt, kul och effektivt att kontakta många kunder på kort tid. Som säljare eller agent har du full koll på vad ditt samtal ska handla om och du klickar dig enkelt fram till nästa steg allt eftersom vad som händer under samtalet. Vår metod är indelad i tre tydliga steg; 1. Kontaktförsök 2. Samtal 3. Nästa steg/resultat.

I utvecklingen av Cirrus Call har enkelhet varit ett ledord. Det ska vara logiskt och lätt att ta första eller nästa steg i jakten på nya kunder. Som säljansvarig kan du följa arbetet och utfallet i realtid.

Självklart finns en mängd funktioner och tjänster kopplade till Cirrus Call men det är effekten och nyttan vi vill skryta mest om. Vi har fått statistik från en Cirrusanvändare som bekräftar att Cirrus Call ökat deras säljeffektivitet med minst 30% jämfört med deras tidigare system. Utan att anställa fler säljare, utan att investera mer dyrbar säljtid och utan någon större ekonomisk investering så vill vi påstå ett företag kan öka inströmningen av prospekts med 30% eller öka telefonförsäljningen med 30%. Förutsatt att man använder Cirrus Call förstås.

Vi vill gärna presentera Cirrus Call och berätta mer om hur vi tror att Cirrus Call kan hjälpa er till fler och bättre affärer. Klicka här så kontaktar vi dig inom kort. Längre ner kan du läsa om fem områden där Cirrus Call kan bli till en extra bra hjälp i jakten på bättre försäljning.

Fem områden där Cirrus Call fungerar extra bra:

Nykundsbearbetning

Du kan importera listor av suspekts och prospekts via Excel eller direkt från Alla Bolag (Cirrus är integrerat till Alla Bolag). Cirrus Callpad finns alltid nära och kan tas fram så snart man har en kort stund över till ett par samtal och tiden för planering är minimal. Varje kundansvarig säljare har full koll på vem man ringt, vem som inte kunde svara i telefon, vem som var på semester och så vidare. Via enkla steg leds säljaren genom samtalet och kan på kort tid hinna kontakta fler kunder.

Telefonförsäljning

Ni kan välja ut grupper av kunder bland befintliga kunder i Cirrus CRM eller från externa adresslistor. Via enkla steg leds säljaren genom samtalet och kan på kort tid hinna kontakta fler kunder. Vid affär kan säljaren lägga order direkt i Cirrus. En färdig order blir synlig för backoffice och orderavdelningen i samma sekund som säljaren sparar ordern. All historisk försäljning blir synlig på kundkortet och via Cirrus Analysverktyg kan man få en övergripande bild av all försäljning eller delar av den.

Kampanjuppföljning

Cirrus Call är ett perfekt verktyg att använda efter att ni genomfört någon form av marknadsaktivitet Det kan exempelvis vara uppföljning av ett utskick, uppföljning efter en mässa eller motsvarande. De ni kontaktar kan vara en blandning av nya prospekts och befintliga kunder. Ni kan enkelt lägga upp ett mål med kampanjen och följa utfallet.

Mötesbokning

Oavsett om man bokar besök åt sig själv eller åt någon annan så är arbetet enklare än någonsin. Cirrus har en inbyggd möteskalender där säljarens alla bokningar syns och en mötesbokare slipper pendla mellan olika system där vissa är dåligt uppdaterade.

Eventinbjudan

I samband med att ni har ett stort eller litet event så brukar det vara vanligt att man vill kontakta kunderna både innan och efter eventet. Detta gör man enkelt med Cirrus Call och om eventet leder vidare till ett besök eller en affär så finns verktygen klara i Cirrus CRM för att hantera detta. Cirrus kan även skicka ut påminnelse via SMS och e-post till den som ska komma på eventet. Oavsett om det är en stor produktlansering eller ett mindre sponsorevent så kommer Cirrus Call hjälpa till att få fler besökare till ert nästa event.

Cirrus Call i er verksamhet!

Vi berättar gärna mer om hur ni kan dra nytta av Cirrus Call som är en separat modul till Cirrus CRM. Kontakta oss redan idag via den här länken så kontaktar vi dig inom kort.

 


 

Cirrus Goal

 

Att uppmuntra säljare som tillhör eliten har aldrig varit enklare än med Cirrus. Här kommer en nyhet som jag tror att du kommer att gilla! Vi vet att många inom försäljning drivs av att uppnå mål och vi träffar varje dag duktiga säljare som älskar att tävla. Att framgång föder framgång är inte heller det någon nyhet. Vi vill därför göra det enklare att mäta, fira och uppmuntra framgångar.


 En idrottsman- eller kvinna kan ha VM eller OS som sin högsta dröm. Risken är stor att det kommer fortsätta att vara en dröm om inte han eller hon inte sätter upp tydliga mål för hur de ska nå till toppen. Vare sig du är idrottsstjärna eller duktig säljare så krävs ett stort engagemang för att bli bäst och vägen dit är fylld av delmål. Nu vill vi göra det enklare för alla säljare att nå sitt drömmål!

För att göra verklighet av sin högsta dröm, sitt uppsatta mål behöver man prestera inom ett stort antal områden. Med nya Cirrus Goal får du bra hjälp att sätta och specificera mål för exempelvis något ni ska göra eller uppnå. Det kan handla om att en person eller ett team ska genomföra ett visst antal nykundsbesök under en viss period. Man kan till och med peka ut en viss kundkategori som målet gäller.

Flexibiliteten i Cirrus Goal gör också att du kan skapa mål som baseras på tagna order. Alla A-kunder som beställer en eller flera olika typer av produkter räknas in i ditt mål. Du väljer om det är antal, omsättning eller lönsamhet som ska påverka hur snabbt du tar dig till ditt mål.

Dra nytta av möjligheten att kombinera både långsiktiga och kortsiktiga mål. I Cirrus Goal kan målet vara något du ska göra just den dagen eller under kommande 2 år. Du väljer vad du vill uppnå och det är du som måste prestera. Under vägen mot målet får god hjälp av Cirrus Goal som hjälper dig under vägen och berättar hur långt du kommit och hur långt det är kvar. Om målet gäller flera personer så kan du också se hur du ligger till jämfört med dina medtävlande. Vi är ju många som tycker om att tävla, eller hur!?

Både enskilda- grupp- och företagsmål presenteras grafiskt på ett modernt och snyggt sätt. Det är enkelt att skapa en utmaning på individnivå, inom en grupp eller för hela företaget och du kan hela tiden se resultatet i realtid.

Med Cirrus Goal förstärker CRM Portalen sin vår ledande branschposition genom att stimulerar och uppmuntrar säljare att prestera. I Cirrus kan du följa säljteamets budget räknat i pengar men även inom ett stort antal andra områden.

Att skapa bra och smarta mål behöver inte vara självklart. Läs gärna mer om just SMARTA-mål i ett tidigare blogginlägg som du når via den här länken.

Om du vill veta mer om hur du och ni på ert företag kan dra nytta av Cirrus Goal så klickar du på den här länken så återkopplar vi till dig inom kort.


 


 

25 feb 2016


Skrivet av
Anders Widelius

Kategori
Tips i Cirrus
På gång i Cirrus

Kommande Cirrusnyheter

I början av April kommer flera spännande nyheter att presenteras i Cirrus CRM. I version 1.7 kommer vi bland annat att ge dig en helt ny och modern kontrollpanel och Cirrus Call är något som kommer att förändra jobbet avsevärt för alla som jagar kunder per telefon.

Ny kontrollpanel
För att få maximal nytta av Cirrus krävs ofta att man konfigurerar och ställer in Cirrus på bästa tänkbara sätt. Nu gör vi det enklare än någonsin att göra dessa inställningar. Med Cirrus nya kontrollpanel blir alla val mer logiska och enkla att hitta. Kontrollpanelen blir en samlingsplats för hantering av konton samt olika inställningar och kodningar. Gemensam design och layout på all hantering, smart sortering genom att dra och släppa i listor, enklare att lägga tillägg och ta bort värden/koder.

 


Roller/rättigheter
Tanken med roller är att tydligare definera vad man som rolldeltagare har rättigheter till, t ex rollen "Export " vilka användare som får exportera data osv. Nu styr man vem som får göra vad baserat på roller.

Triggers
Cirrus Triggers finns beskriven separat (klicka här). Automatiska händelser/aktiviteteter när något sker i Cirrus, Syftar till att säkerställa att överlämning sker av exempelvis en aktivitet eller annan typ av händelse per automatik, dvs utan manuell inverkan.

Mailmallar
Möjligt att själv skapa designmallar/utseenden på hur individuella mail som skickas till enskilda kunder ska se ut. Mallarna blir gemensamma för alla användare av Cirrus. Det handlar alltså inte om nyhetsbrev utan personliga mail som skicka löpande till en eller ett fåtal mottagare.

NYHET, Cirrus Call
Cirrus växer! Nu introducerar vi något helt nytt, Cirrus Call! Det finns gånger då man behöver ringa extra många kunder. Det kan vara vid telefonförsäljning, mötesbokning, när du jagar nya prospekts eller när du erbjuder en viss grupp kunder en speciell kampanj. Numera arbetar man i Cirrus Call i en så kallad "CallPad", en modul som är hel nyskapad och syftar till att förenkla "hunting"-arbetet för agenter. En agent är alltså en användare som med hjälp av telefonen söker upp företag/kontakter. Cirrus Call kommer presenteras mer i detalj inom kort. Till dess får du gärna kontakta oss så berättar vi mer. Cirrus Call är en tillvalsmodul som ersätter Ringlistan (som inte längre finns kvar).

Avdelningar
Avdelningar och dess användare har blivit ännu starkare och tydligt styrande begrepp. Information som visas i Cirrus och som man kan filtrera på baseras på vilka "arbetskamrater" man har. Som arbetskamrater räknas man då man ingår i samma avdelning som någon eller ingår i någon av de underliggande avdelningar som man tillhör, dvs här tillämpas arv.

Säljtavlan
I säljtavlan (säljprojekt) har vi gjort det enklare att koppla samman säljprojekt som saknar ett nästa steg med redan registrerade aktivitet. Detta är väldigt användbart då man har ett näste steg i ett säljprojekt men inte kopplat till en aktivitet.

Man kan numera skapa olika modeller/steg i projekt/säljcykler. Användbart då man t ex säljer produkter med helt olika steg i säljprocessen alternativ då projekt nyttjas som leveransprojekt och således har sitt unika leveransflöde.

Filtrera aktiviteter på kundkortet
Fliken aktiviteter på kundkortet fylls över tid med mängder av aktivitet. Via kugghjulet kan man nu nå ett filtreringsalternativ som gör det möjligt att filtrera på aktivitetstyp, användare samt fritextsöka i beskrivning/resultat för att finna aktiviteter.

Automatiskt "Nästa Steg"
På aktivitetstypen kan man nu bestämma ifall ett nästa steg ska föreslås eller ej, när en aktivitet av viss typ markeras som utförd.

Artikelkampanjer
Du kan följa upp kampanjer genom funktionen Arikelkampanj. En kampanj kan vara att sälja 100 st kartonger under en viss tidsperiod. Nu har vi förenklat inkluderande av artiklar i kampanjer. Dessa behöver ej längre vara märkta som "kampanjstyrda", alla artiklar kan väljas.

Artikelpaket
Du kan nu enklare skapa artikelpaket då artiklar som ska inkluderas söks fram via fritextsökning.

Loggning
Många kunder väljer att Cirrus Click-2-Call-funktionallitet. För de som nyttjar IP-telefoni kopplat till Cirrus så loggas alla klickningar på telefonnummer till en sk ringlog. Tanken med detta är tydligare se och spåra vilka utgående samtal som skett från Cirrus.

Vem får denna uppdatering och vad kostar det?
Version 1.7 kommer successivt att implementeras hos samtliga Cirrusanvändare. Själva uppgraderingen är kostnadsfri. Vissa nya funktioner kan vara kopplade till separata moduler som erbjuds som en tilläggstjänst till Cirrus i grundversion. De Cirruskunder som börjat använda Cirrus under 2016 har redan fått känna på hur det är att arbeta i version 1.7. För er blir skillnaden inte lika stor.


 


 

10 feb 2016


Skrivet av
Anders Widelius

Kategori
Tips i Cirrus
På gång i Cirrus

Nyhet, Cirrus Triggers

 

Det är extra kul att få presentera en nyhet som vi vet kommer att hjälpa många säljare! Visst är det så att man ibland gör samma sak om och om igen. I försäljningssammanhang kan det exempelvis vara att redovisa en affär till en person, någon ska planera leverans och en tredje person ska få information om något annat. Ett helt annat exempel är att du vill lägga in en påminnelse till dig själv om att du alltid ska ringa en kund tre dagar efter att din kund fått sin offert! Vi har tagit fasta på dessa ofta återkommande uppgifter och skapat något som gör livet enklare för alla Cirrusanvändare. Cirrus Triggers är ett nytt begrepp i Cirrus CRM. Via den här modulen kan man skapa flöden av aktiviteter och händelser som hör ihop. Någon gör en sak i Cirrus och det skapar i sin tur att ytterligare saker skapas och sker. På så sätt blir det enklare att fånga upp frågor som annars riskerar att hamna mellan stolarna. Cirrus Triggers är en separat modul som enkelt går att välja till. Kontakta oss redan idag så berättar vi mer.

 


 

11 jun 2015


Skrivet av
Anders Widelius

Kategori
Tips i Cirrus
På gång i Cirrus

Nytt i Cirrus, 6 av 6

Grattis alla Cirrusanvändare!

När du loggar in i Cirrus nästa gång kommer du att se och uppleva en omfattande uppgradering av Cirrus, nu i version 1.6. Det är vårt mål att hela tiden erbjuda marknadens främsta CRM och vi brinner för att göra Cirrus till det verktyg som har rätt funktioner och samtidigt är enkelt att använda. Den här gången är vi stolta över att få presentera ett flertal heta nyheter. Vi kommer att presentera dom mer i detalj inom kort genom att lägga ut nya instruktionsfilmer. Du hittar alla Cirrus instruktionsfilmer under ”Inställningar/Mitt konto”.

6. Ytterligare förbättringar

Parallellt har vi gjort en mängd mindre och större justeringar i version 1.6. Just därför känns det också bra att introducera vår nya Cirrus-logo som du ser uppe i vänstra hörnet efter att du har loggat in. En symbol som andas dynamik och som bekräftar att Cirrus är ett modernt CRM som får affärerna att snurra. Cirrus är mer än ett riktigt bra CRM, det är en typ av moln också. Vem som tog namnet först låter jag vara osagt... När du tittar högt upp och ser tunna vackra slöjmoln en solig sommar dag - Ja, då tittar du på Cirrusmoln :-) Klart bättre än regn och sura frukter.

Vi är inte färdiga…

Nu väntar sommaren och semestertider runt hörnet. Cirrus jobbar på alla dagar i veckan och får aldrig semester. Däremot kommer vi som ligger bakom att ta en kort paus. Vi fortsätter att tänka ”ökat sälj” alla dagar i veckan och om hur Cirrus kan bli en ännu bättre hjälpreda i ditt säljarbete. Självklart kommer Cirrus att växa ytterligare och med all säkerhet bli ett än vassare verktyg för dig. En glimt in i framtiden skvallrar om flera bra och efterfrågade funktioner. Alla är skapade för att göra ditt säljarbete enklare och snabbare.