Demoplattform (Ej Kundinlogg)



Felaktiga uppgifter!
Kontakta oss på 0155-28 50 20
Misslyckad inloggning
Vi ser att du försöker logga in. Det finns två möjliga orsaker till att detta inte fungerar.
1/ Om du redan är kund till oss så beror detta på att du valt fel inloggningssida. Er CRM-ansvarig har länken till din inloggningssida.
2/ Om du vill logga in som gäst så är du på rätt sida men dina inloggningsuppgifter är felaktiga eller så har ditt testkonto upphört. Kontakta oss på CRM Portalen så hjälper vi dig, ring 0155-28 50 20 eller via e-post till din kontaktperson hos oss.

Från STORT till litet!


Gör som våra kunder. Bli kund hos oss.

Vilka är det då som brukar anlita oss? Bland våra kunder finns både stora organisationer och mindre, snabbfotade bolag som vill mer. Flera av dem har varit med ända sedan starten för över tio år sedan. Alla har insett fördelarna med ett CRM-baserat angreppssätt, och alla har de kunnat dra nytta av den rika funktionalitet och beprövade metod som CRM-portalen bygger på. Därför har de valt att jobba med oss. Och vi hoppas att du vill göra det också.


Så här säger våra kunder

Isabelle Ydreborg, Coordinator

ge oss en kort beskrivning av ditt företag?

Science Park Jönköping är en mötesplats för kunskaps- intensiva företag och drivna entreprenörer med förmågan att se möjligheter i nya tekniker och affärer.

Hur kom ni i kontakt med CRM Portalen?

Via Google där vi letade efter ett webbaserat crm- verktyg som kunde hantera både kunddata men även ha en utskicksmodul. Vi tittade på både klientbaserade lösningar samt ett par andra webbaserade och valet föll då på CRM Portalen.

Hur använder ert företag CRM Portalen?

Vi använder CRM Portalen för att hantera information om hyresgäster i fastigheten samt utskick av nyhetsbrev, inbjudningar och enkäter.

Hur uppfattar ni den service/support som erbjuds?

Snabb respons, smidigt med kontaktfunktionen direkt i CRM Portalen.

Hur uppfattar ni driftsäkerheten?

Vi har inte haft några bekymmer alls!

Hur upplever du CRM Portalen i relation till ev tidigare system ni använt?

Vi har inte haft något tidigare system här på Science Park, men vi tycker att det grafiska intrycket känns enkelt, tydligt och fräscht!


Annette Vedsmand, Kundteamschef

ge oss en kort beskrivning av ditt företag?

Vendator erbjuder säljkraft och säljkompetens i en unik kombination. Våra fyra fokusområden Telemarketing, Field Marketing, Säljkonsultation och Ledarskapsutveckling skapar säljkraft och kompetensen inom en bred variation av branscher.

Hur kom ni i kontakt med CRM Portalen?

Vi hittade CRM portalen genom att scanna marknaden (via Internet) på ett för vårt uppdrag passande verktyg som var snabbt att komma igång i och som inte krävde installation.

Hur använder ert företag CRM Portalen?

Vi använder det idag för ett uppdrag där vi har ca 25 fältsäljare som är områdesansvariga och därmed en förutbestämd målgrupp att bearbeta. CRM Portalen ger oss möjlighet att både ha kontroll över uppdraget i helhet men även också på individnivå. För den enskilda säljaren skapar CRM Portalen den struktur och detaljkoll som gör en redan duktig säljare till riktigt framgångsrik. Vi använder också CRM portalen för att kommunicera och dela dokument osv med varandra inom teamet. Vi skapar tävlingar och följer upp dem i verktyget som finns i CRM portalen.

Hur uppfattar ni den service/support som erbjuds.

Hög service och hög tillgänglighet. Stort intresse för vår verksamhet vilket gör både utvecklingen och kommunikationen väldigt enkel.

Hur uppfattar ni driftsäkerheten?

Jag upplever att säkerheten är hög och att det finns larmrapporter på de ställer det behövs. Vid ett par tillfällen har jag fått information om att något har åtgärdats utan att jag vetat om att det behövts. Det gör mig trygg!

Hur upplever du CRM Portalen i relation till ev tidigare system ni använt?

CRM portalen är mindre "boxad" än tidigare system jag använt dvs. mer flexibelt och lättöverskådligt. Samt att CRM portalen är visuellt snyggare än andra system jag har erfarenhet av vilket underlättar för de som jobbar aktivt i systemet.


Claes Willén, vVD och försäljningschef

ge oss en kort beskrivning av ditt företag?

Dicom levererar trygg och personlig IT drift och support för både Mac- och PC-miljöer till mindre och mellanstora företag. Vi erbjuder både kompletta outsourcing och moln- lösningar med hög tillgänglighet och funktion där kunden betalar efter behov likväl som drift och support på plats hos kunden. Låt Dicom bli er personlige IT partner.

Hur kom ni i kontakt med CRM Portalen?

Via Google då vi letade webbaserade CRM lösningar. Vi utvärderade sedan fyra olika alternativ där vi slutligen valde CRM portalen.

Hur använder ert företag CRM Portalen?

Säljavdelningen använder CRM portalen för hantering av alla prospekts och pågående affärer.

Hur uppfattar ni den service/support som erbjuds.

Mycket bra och snabb.

Hur uppfattar ni driftsäkerheten?

Mycket bra, inga upplevda avbrott.

Hur upplever du CRM Portalen i relation till ev tidigare system ni använt?

Enkelt att använda och modernt gränssnitt. Snabb respons vid frågor och önskemål. CRM portalen är enkla att arbeta med vilket är viktigt för oss då vi arbetar på samma sätt med våra kunder.

Tomas Ivarsson, Försäljningschef

ge oss en kort beskrivning av ditt företag?

PODAB är specialiserade på professionell utrustning för tvätt av textilier. Vi erbjuder allt från tvättmaskiner, torktumlare och torkskåp till manglar och tillbehör. Våra tekniska lösningar ger energisnålare, snabbare, tystare, och framförallt effektivare produkter. Vi jobbar med både slutkund och med ÅF och har 7 säljare runt om i Sverige.

Hur kom ni i kontakt med CRM Portalen?

Vi blev uppringda.

Hur använder ert företag CRM Portalen?

Allt som har med kundrelation organiseras i Portalen. Både försäljning och marknad arbetar dagligen i systemet. Det som inte registreras där har inte hänt.

Hur uppfattar ni den service/support som erbjuds.

Portalen står för en oerhört snabb och kompetent support. Oavsett vem som har bekymmer så löses det snabbt.

Hur uppfattar ni driftsäkerheten?

Perfekt! Vi har inte haft några störningar hittills…

Hur upplever du CRM Portalen i relation till ev tidigare system ni använt?

Vi gick från SuperOffice och den oflexibla och stela miljön till ett system som med enkelhet anpassas till vår verksamhet och som dessutom sätter mina säljare och deras aktivitetsnivå i centrum.


Kalle Widelius, VD

ge oss en kort beskrivning av ditt företag?

Ljud- och röst på alla språk. Vi spelar in röster för radio, tv, internet, e-learning, telefoni och för allt annat som behöver låta bra. Företaget finns i Linköping. Göteborg. Växjö och Helsingborg, men vi har kunder över hela världen.

Hur kom ni i kontakt med CRM Portalen?

Vi blev uppringda.

Hur använder ert företag CRM Portalen?

Konstant. Alla anställda använder CRM Portalen för varenda projekt. Vi får koll på alla detaljer, historik, prissättningar och inte minst budgeten/försäljningen. Intranätet är en annan bra funktion som vi tidigare saknat. Nu börjar vi även med e-postutskick och webbpublicering via CRM Portalens CMS (webbmodul). Eftersom vi finns etablerade på fyra orter behövs ett system som gör att vi kan samarbeta som om vi satt på ett enda kontor. Det fixar CRM Portalen, och mer därtill!

Hur uppfattar ni den service/support som erbjuds?

Snabb, trevlig och kompetent! De har hjälpt oss med mängder av specialanpassningar under årens gång. Allt för att få exakt de funktioner vi behöver för att fortsätta vara branschledande!

Hur uppfattar ni driftsäkerheten?

Inga problem alls, allt fungerar som det ska.

Hur upplever du CRM Portalen i relation till ev tidigare system ni använt?

Vi har inte använt något annat system men hört från kunder och leverantörer att de inte har något som är i närheten.

Låter det intressant?

Du är bara ett litet steg från bättre affärer. Klicka och boka en gratis demovisning av CRM Portalen,
eller ring oss på 0155-285020 så berättar vi mer.

boka en demovisning